Mar 16, 2014

What The Amazing Day When I Meet My Old School Gang


15 march

Hari ni sorang lagi kawan aku dah naik ke jinjang pelamin, ya allah, kejap nya masa berlalu. Tahniah to Mood and her husband! Hope till jannah okay gang. Haihh lepas ni sape pulak kan. Dan yang pasti aku lama lagi. Haha tunggu dah ade rumah sendiri kereta sendiri then okay. Actually hari ni bukan just pergi wedding je. Haha after dah jumpa mood semua, aku and gang gerak karoeke. Sebab dari sekolah, semua memang kaki doe, haa then lepas karoeke ramai balik sebab ade hal katanya. Actually ta ramai pun. haha dari 10 orang tinggal lah 4 orang yang betul betul tak tahu nak buat ape kalau balik rumah. Haha

Then baru start the journey of kami berempat. Haha ntah macam mane kebetulan rasa nya yang tinggal 2 laki 2 perempuan. memang cun ahh cite dia, haha then yang guide jalan aman pulak, dekat satu jb jugak ahh di bawak aku jalan. nak harap aku, memang tak tahu tempat tempat best kat jb ni lagi. Haha lama doe ta jalan jalan jb. haa





After dah puas puas pusing bandar, kebetulan lagi malam tu JDT main. Haha lagi cun, lepak tengok kat Tasik Merdeka, dia punya shisha, pehh terbaik lah gila. Haha memang lepas ni aku shisha situ jela. Haa even ta dah lama ta lepak sekali, tapi semua ta jauh berubah, especially aman and pendek, budak yang dulu nak pukul aku kat sekolah tapi tak jadi sebab aku lagi gangster, haha then jadi kawan baik aku, aku kenal perangai dorang dah lama. Haa masing masing still macam dulu, tak jauh berubah.

Thanks wehh korang, you all made my day. Bila lagi lah kan dapat kumpul macam tu lagi. Semoga kita ketemu lagi. Aku pun dah nak naik shah alam ni. haa semua dah sibuk kerja, study. All the best okay korang, aku selalu doa yang baik baik untuk kawan kawan aku. Asalammualaikum