Mar 7, 2014

Cuti




Akhirnya habis pun sem 4, haa lega sebab aku tinggal lagi 2 sem je ni. Sem depan then practical. Wahh lajunya masa berlalu. hee best nya. nanti dah ade diploma. then cari kerja. Ehh tapi aku na sambung. okay okay then lepas tu aku sambung degree. hmm sumpah ta rasa langsung 3 tahun. macam baru hujung tahun lepas aku masuk MSU. haha even ta rasa 3 tahun tu, tapi kenangan dia ta ingat. haha mesti aku akan rindu semua budak kelas aku nanti. kelas yang gila owesome. bersyukur sangat dapat jumpa dorang. thanks Allah.

Sekarang ni aku cuti. so now kita enjoy! haha ahh best nya cuti. dapat balik jb after final. Fuhh rasa dia. lagi lagi bila habis last paper hari tu kan. haha sumpah sem ni aku strugle gila sebab aku tengah naik kan pointer aku. insya allah, kalau ade rezeki, last cgpa aku 3.5 something. Insya allah. Berharap sangat sebenarnya. Sekian