Feb 13, 2014

Old Picture Taken By Her

Gambar Lama.
Gambar yang ada 1001 cerita.
cerita cinta aku dan dia.
pagi tu, hanya aku dan dia.
kami jumpa di tempat biasa.
tempat yang pernah terukir nama aku dan dia.
aku nyanyi kan lagu untuk dia. 
aku tahu dia suka, dari mimik muka dia.
dia tak tahu macam mana aku happy pagi tu. 
dia tak tahu.
tiba tiba dia bangun sambil pegang phone.
dia amek gambar.
pagi tu last dia main rambut aku.
aku still ingat pagi tu.
aku still ingat.
kalau aku boleh undur kan masa.
mesti pagi tu aku akan peluk dia. 
aku akan cakap yang aku rindukan dia sangat sangat.
jaga diri dia.
carilah orang yang boleh jaga dia.
yang boleh layan kerenah dia.
sebab aku tahu tu hari last aku happykan dia.
tapi aku lambat
tapelah.
cerita cinta ini akan aku simpan sampai akhir hayat aku.
tade siapa faham. 
biarlah aku dengan dia je yang rasa. 
terima kasih sayang. 
terima kasih.
asalammualikum.