May 9, 2013

05/08

asalamualaikum

ehem ehem, hari ni hari ape eak ? jap tengok tarikh, 08/05/2013. ehh macam kenal je tarikh ni. ehh birthday budak tu lah. budak mane ?! budak ni lah. ops tercakap pulak. haha okay terima kasih terima kasih. haha terima kasih pada sapa yang rajin noh wish wish tuh. terima kasih okay. kawan kwan pun ade yang ta ingat birthday wa okay, call call tapi macam tade pape. okay fine touching uhh cenggini. sob sob sob haha tade lah. ta kesah pun senanya. ta penting pun. janji korang ingat aku dah cukup. ehh tiba tiba rasa sedih pulak. dah dah tapaya na sedih sangat. birthday boy kan. haha

okay setiap kali birthday mesti ade wish kan. hmm na wish ape siaa. alaa tana lah bagitahu. rahsia rahsia. ehh nak bagitahu jugak ? mane boleh nanti malu lah kalau orang tahu. haa haa yela yela okay meh sini bisik bisik. senanya erm ni birthday wa yang paling wa rasa macam worst gile, kenape? sebab wa rasa sunyi sangat senanya sekarang. tade pun someone yang excited na wish birthday wa, type panjang panjang. hmm ta suka uhh cenggini! ape ni. sedih dohh. sedih yang hari tuhh ta habis lagi. tambah yang ni lagi. erm its okay, Khairul Qayyum still kuat nak tempuh semua ni sorang sorang. tade orang yang tana bahagia kat dunia ni. maybe, this is karma for me for all my wrong before. tape wa terima. sape yang tapernah buat kesalahan kan.

Ya Allah, tak tahu ape hati aku rasa sekarang. sebak sangat. berdoa sangat satu hari nanti aku akan jumpa someone yang paham aku, ikhlas, jujur and paling penting dia terima aku seada nya. tolong lah hamba mu ini ya Allah.jangan lah kau temukan aku dengan orang yang sentiasa mencari salah aku, hancur kan hati aku. aku berdoa padamu ya Allah. hmm

okaylah maybe tu jea wish untuk birthday tahun ni. ade lagi tapi biarlah wa simpan. life must go on right. walau ape pun terjadi. aku tetap Khairul Qayyum yang korang kenal. ilove you. thanks :D