Aug 26, 2012


asalamualaikum semua :D
selamat hari raya too, ehh boleh ea wish lagi. haha chill la raya kan sebulan. hoho so macam mane perjalanan hari raya korang. okay ? seronok ? $$ banyak ? haha wa watlek je sebab tahun ni duit raya macam haram jadah kan. haha raya tahun ni tak meriah sangat macam tahun sebelum ni, tapi seronok tetap ade. kan kan.ha kire kire aku dah dekat 30 rumah jugak aku raya tak kire dengan family ke kawan aku plus plus je semua. ha paling seronok bile beraya beramai ramai macam semalam, 8 biji kereta semua sekali. ramai kan, then tahu lah riuh die macam mane kan. haha seriously best. jap aku tunjuk gambar










dengan baju melayu penuh segala kan. haha cool je rasa badan semalam. ramai kan. okay guys korang memang happening. sumpah ta tipu. thats why wa selesa cmpur dengan lu orang tahu. ha dala buat muka ta malu, aku sorang je bukan ex smk pelangi indah. haha eleh watlek dah. sape kecah wa pecah. ehh tergengster pulak. haha okay tu je untuk entry kali ni. KQ