Mar 26, 2012

SUNDAY

YO YO Asalammualaikum semua :D hari nihh hari AHAD, bersamaan dengan 25 hari bulan 3. haa okay malas nak meleweh panjang panjang hari nihh. kite terus masuk topic okay.tadi pergi mandi laut dengan kawan kawan dari pagi pukul 8 aku dah keluar rumah sampai pukul 8 malam baru balik rumah. badan memang rasa penat gile, tambah lagi aku overnight dengan kawan aku malam tadi dekat luar, so memang tak tidur lah untuk 2 hari. * tape aku yang tanggung. haha then tadi serius seronok, lagi semua tana bawak motor, kteorang gerak 3 kereta. memang lah selesa kan. haa nama tempat tuhh PUNGAI RESORT, jauhh sikit dari TANJUNG BALAU. haa dapat bayang kan tak. okay acctualy aku ade amek gamba tadi dekat sane. tapi semua dalam hp kawan, nanti lahh esok aku akan masuk kan.






okay gamba dah masuk. 2 nihh jea yang bole display, yang lain tabole sebab lucah sikit :D