Mar 28, 2012

hello semua para blogger :D
cepat senyum macam saya. haha kadang kadang terpikir manis jugak senyuman aku nihh. haha
okay malas nak melewe panjang panjang, kang ade yang jeles dengan kite. haha
hari nih macam tade tade mood sikit, tak tahu kenape, lepak pun buat muka moody segala sampai kawan kawan cakap aku period hari nih, sebenarnya demam tak okay lagi, tapi still keluar lepak lepak, alahh bukan buat ape pun, duduk duduk jea. haa err tadi isi borang upu untuk politeknik, okay aku tahu aku lambat, lek lahh jangan marahh, cepat senyum macam saya sekali lagi. haha aku kalau dalam bab isi form nihh memang lambat sikit, malas gile nak isi satu satu, kadang kadang bole tertidur kejap. haha okay nak btw dah dekat 5 bulan hidup menyingle tau, haa power kan, tapi 1 jea aku bole cakap, hari hari rasa sunyi sebab tade orang teman. kadang kadang terpikir bila lah kan aku akan jumpa buah hati yang betul betul bole paham aku. haihh susah lah bile habis sekolah nih nak cari partner. haha dulu kat sekolah senang jea. haa semua depan mata, pilih je mane nak. haha tape lahh bak kata ACAB awek hati nihh akan datang depan mata, die tak datang dari dalam hp, dari muka buku semua. aah memaang aku sokong ape yang die cakap and aku pegang kata kata tuhh. so QAYYUM :D tunggu jela okay, mane tahu nanti tibe tibe tengah update blog ade bidadari datang kea. pehh haha okay