Apr 1, 2012

BYE JB

asalamualaikum semua :D
khairul Qayyum dekat sini, awak awak semua sihat kan. haha okay lama seyh ta update blog, dah 3 hari dahh. haa baru hari nihh berkesempatan nak update blog. okay hari nihh 1 APRIL 2012. so aku dalam langkah berjaga jaga takut kawan aku kene kan APRILFOOL jadah tuhh. haha okay esok dah nak gerak SHAH ALAM :( tak sampai hati nak tinggal kan JB nihh. haishh bilik semua dah ade dekat sane, tinggal datang masuk kan barang. isnin dah start class wehh. haha takod seyh. haa excited pun ade jugak. haa korang semua doa kan aku selamat dekat sane okay. baru aku rasa nak masuk U macam mane kan. banyak nak kene setle kan. macam macam. haa nanti mesti rindu dekat mama, alahai tape hp ade, bergayut jela kan nnt. haha

*lupa na btw, aku amek cos. SAFETY AND HEALTH SCIENCE MANAGEMENT (DOSH) MSU :D