Mar 20, 2012

03/20

asalammualaikum dan selamat pagi para reader sekalian.

okay nak cakap yang result spm akan keluar dalam masa kurang dari 24 jam. haihh gile kan, okay tape watlekwatcoll kan. haha okay aku takot gile sekarang nihh. haa ehh dah tapaya pikir lagi, update update blog kene rokok sebatang memang cara, feeling jea kan na update. haha ehh korang dah tengok kan wajah baru blog nihh. simple jea kan, tapi aku suka. lantak lahh korang nak cakap ape, aku kadang kadang tak suka gadget gadget berlebihan, bole serabut otak aku tengok. haa so simple macam nihh lebih moleh kan. okay 3 jam setengah aku duduk diam dalam kereta tadi. haihh bosan gile, lepas satu, satu channel radio aku tukar. naik kejung kaki nihh wehh. haa okay dahh lahh aku gerak dulu. selamat pagi kepada semua reader reader blog, jangan lahh fokus sangat bace tulisan kecik nihh, kang makin tambah power rabun kat mata tuhh. haha okay chaw !