Mar 22, 2012

22 MARCH

asalamualaikum dan selamat sejahtera semua. hari ini hari KHAMIS and 29 RABIUL AKHIR 1433H bersamaan dengan 22 MARCH 2012.

pagi pagi Shahir dah kejut aku, sebab semalam lepas amek result dia terus tidur rumah aku. dia malas nak balik batu pahat terus. so pagi tadi aku kene hantar die pergi larkin. sebat kereta abg aku, then amek hadi. dah jauh jalan baru perasan 'P' takde. haha then singgah kedai pergi beli. sampai jea dekat bastand larkin tuhh Shahir terus pergi cepat cepat beli ticket bas. then die dapat bas pukul 12.30. haa lepas die naik bas, kteorang terus lincah lincah balik sebab nak gerak jusco. jalan jalan kat jusco bole tahan lama jugak. haa

lepas dah lepak jusco, kteorang gerak rumah hakim pulak, then minum dengan hakim semua dekat ROSMERAH. lepas tuhh terus gerak karoeke dekat PUTERIMART sebab kat situ murah. haa kelakar gile karoeke tadi.haihh lepas tuhh main DAYTONA dekat TODAYMALL TIRAM tuhh kan. haa okay aku kalah. kereta aku tuhh asik buat hal jea. haishh bingit gile seyh. lepas tuhh baru lahh kteorang balik sebab malam nak pergi main badminton. so kene buat persiapan. haha macam ade tournament pulak kan. haa err okay dahh selamat malam semua :D


*JAP! berape banyak 'lepas tuhh' aku type tadi. haha :D