Mar 18, 2012

18/03

asalamualaikum dan selamat malam semua kepada semua readers saya ucapkan. haha macam bagi syarahan kan :D hari nih seriously memang hari family sebab aku satu hari aku luang kan masa aku dengan family aku.ha okay first of all aku nak cakap yang result SPM lagi 4 hari jea nak keluar. korang doa lahh banyak banyak. haha takot tuh biasalah, tapi terima jela keputusan tuhh dengan hati terbuka nanti. ha err esok aku nak gerak KL. alahai malasnya nak gerak kan, atok aku nak buat checkup dekat hospital pakar. ha so aku dengan mak aku yang kene teman, atokkk kenape lah minggu nih. haihh

* guys sorry sebab lama sangat aku tak on FACEBOOK, TWITTER, FORMSPRING , MYSPACE , FRIENDSTER semua sebab aku macam dah tade mood nak layan laman laman social nih lagi. err kecuali BLOG :D haha