Sep 13, 2010

DIE TULIS UNTUK AKU. TERHARU SUA!


MR.KHAIRUL QAYYUM
name dia :)
lelaki sah dan lelaki idaman saye
takan ada yg boleh ganti dye dalam hati saye
saye suke tengok dia senyum
mate dye cantek :)
dia segalanya bagi saye
dia sempurna
bidadara syurga yg datang dari langit ke tujuh ..hee
sayang saya kat dia...sangat besar dan terlampau besar
saya tatao na ungkapkan macammane ??
dia caring dan romantik sekali..haha
kadangkala menyakitkan hati :)
bergaduh??maki memaki ??rutin kami
selepas itu berbaik semula...
ada kala saya rasa dia tak sayang saya,tapi.....
kadangkala saya terkejut dengan setiap perbuatan dia apabila saya berasa curiga
dia yakinkan saya,dia memang ikhlas.
mungkinkah saya dan dia selamanya ??
mungkin ya mungkin juga tidak .
tapi saya takan pernah tinggalkan dia
sebab dia sebahagian dari hidup dan jalan cerita hidup saya
apa pun,,macam mane pun,saya akan tetap dengan dia
NOKTAH .