Sep 29, 2010


HAH!nie la krete idaman aq dri aq kecik dlu.
cntek kan nmpk extreem glew kowttp harga,mak ia!
tggu uhh aq pkai krete tue nnt.hee.

mimpi jew kowt.kan kan kan.haha

HANYA KERANA CINTA

Keadaan kita memang sukar.Bukan kerna cinta yang menghalang.Walaupun terpaksa kita terpisah.
Namun hanya untuk seketika saja.Tak pernah lepas dari cobaan.Dalam perjalanan percintaan.Tapi ku relakan cinta ku untuk mu.Yakin pada tulusnya kasih mu.

Hanya kerana cinta ku melangkah jauh.Sanggup menyepi mencari ilhamku.Tak ada yang lebih dari itu.
Hanya kerana cinta ku bersujud pasrah.Mengharapkan belas maaf dari mu.Tak ada yang lebih, tak ada yang lebih dari itu.Bawalah aku ke dalam mimpi mu.Agar ku dapat bersama mu.Walaupun hanya
sementara.Sentuhan mu indah.Hanya kerana cinta ku melangkah jauh.Sanggup menyepi mencari ilhamku.
Tak ada yang lebih dari itu.Hanya kerana cinta ku bersujud pasrah.Mengharapkan belas maaf dari mu.
Tak ada yang lebih.... tak mungkin ada lebih.. dari itu.

Sep 28, 2010

TAK NAK!

smalam saye mmpi psal awak na g KL.saye ingat tue just mainan tdow jew.
skali mlam smlam awak gtau awak akan pergi.dlu mse awak ckap awak da x na pergi,
saye happy gilew,happy sngat.awak na tggal kan sye.hm sedih sngt.tp na bt cm ne kan, ma awak yg suro.
saye x bole hlang.stahun awak akan tggal kan saye.saye x ley byg kan bile awak da pergi nnt.
kte da x ley mcm skrang.stiap ptg kte jmpe,ktawa2,men trik2 rmbut, maki2.bkan ape, saye takod ble awak da kt sne, awak lupew saye.saye tokod awak akan jmpe pgganti saye.huh!npe smua nie mst trjdi, saye na dgan awak slalu.

Sep 27, 2010

TENGS SAYANG!

video

die bt untuk aq tau nie.
hah suke gilew uhh.
tengs syg.i love u too!

Sep 22, 2010

awak nyawa saya

pertama kali, kita meet,kat tman, awak ingat x.huhu, time tue kte malu2 anjing lagi.haha.apela.pdhal xde pape pon.hah.mse tue sye x tau na ckap ape ngan awak.ble ngok jew mke awak, trklu ldah saye na bckap.hah,time tue awak asik tye btol saye suke kt awak.saye ckap btol, tp awak x cye.sjak dri tue, sye mule bukti kan cnta sye kt awak.sye harap awak dpt rse ape sye bukti kan tue.yew saye ngaku yg sye nie ... dulu.hm, tp saye na brubah.sye na jd smpurna,sye x na jd cm dlu lg.skrang, awak la orang yg paling penting dlam hidup saye.xde orang laen slaen awak.awak, saye x perna tipu psal prasan saye kt awak.percyela.

skrang sye banyak habis kan mse dgan awak.awak x perna bt saye rase buhsan dgan awak.ble saye dgan saye rse happy sngat.layan lagi pale awak yg gilew tue.haha.tarik rambut saye sesuke hati.saye pun slalu jgak trik rmbt awak.tp x pernah skuat awak trik rmbt saye.ish nsib la awak bini saye kan.hee.
paztue awak ske maki2 saye,babi la cibai la.nsib la awak bini saye kan.huh.

jujor saye ckap nie, hati saye kt awak x prnah brubah.saye sayang sangat kt awak,saye x prna lupe kt awak.saye mcm da gilew kt awak, na ckap awak bg sye nasi kankang x plak.hee.ntah la, mgkin saye da cnta mti kat awak.hm.kte da jnji kan na shdup smati brsama.kan kan kan.hah.

i was born to the world to tell u i love u!

Sep 20, 2010


hhuuoohhh!
arie nie aq tdo dri kowl 5 smpi kowl 10.
bapak uhh.nie pun bru bngun.
xtau npe aq pnat sngat hah.
mybe aq kne bangun cpt kowt pagi td.
yelah kan time cuti, kowl 12 bru bngun.
tbe2 sk kne bangun kowl 6.
hah mmg uhh.
hm mte nie mcm na tdow blek.
haha.

tidow!

Sep 17, 2010


saye nak awak yg dulu!
FULLSTOP!

Sep 16, 2010

suke lagu ini!

Kuingin kau tahu ku mencintaimu
Kuingin kau tahu ku menyayangimu
Walau ada diri ini owh sayang
memang jalan hidup kita berbeda
dan ku hanyalah insan biasa
namun salah kah aku mencintai mu.
sayang, sayang sayang sayang
sayang sayang sribu kata sayang
ku ingin kaw tahu ku mencintaimu
ku ingin kaw tahu ku menyayangimu
Walau ada diri ini owh sayang
aku rela kan pemergian mu.
bersama dia sayang
namun salah ka bila ku mencintaimu.
Kutunggu kau kutunggu
Kunanti kau kunanti
walau sampai akhir hayat ku ini.
i want be you making happy.
i want be you making smile.

Sep 15, 2010



dododododo!

aq jumpe spupu aq nie blek!
hua, ade kew die jalan sblah aq td kt cs aq x psan.
huh.
da blek bru die gtau.
da la na meet sngat same die.
ish.
xpe2 die ckap next week die na tron lagi.
haha.
yeah2!

KECIK ATY SAYE AWAK BT CM TUE TD.

awak xpe la psal td.
saye x ksah.
sye mgkin x penting untuk awak kan.
hm cme kadang2 saye rase kte nie smakin jauh.
saye x nak cm tue.
awak tau kan.
saye sayang sangat kt awak.
tolong la awak, saye mrayu.
plis jage hbngan kte nie.
saye x na cinte kte nie trbhenti kt sini.
kte da janji kan na brsama smpi mati.
hm.

Sep 13, 2010

DIE TULIS UNTUK AKU. TERHARU SUA!


MR.KHAIRUL QAYYUM
name dia :)
lelaki sah dan lelaki idaman saye
takan ada yg boleh ganti dye dalam hati saye
saye suke tengok dia senyum
mate dye cantek :)
dia segalanya bagi saye
dia sempurna
bidadara syurga yg datang dari langit ke tujuh ..hee
sayang saya kat dia...sangat besar dan terlampau besar
saya tatao na ungkapkan macammane ??
dia caring dan romantik sekali..haha
kadangkala menyakitkan hati :)
bergaduh??maki memaki ??rutin kami
selepas itu berbaik semula...
ada kala saya rasa dia tak sayang saya,tapi.....
kadangkala saya terkejut dengan setiap perbuatan dia apabila saya berasa curiga
dia yakinkan saya,dia memang ikhlas.
mungkinkah saya dan dia selamanya ??
mungkin ya mungkin juga tidak .
tapi saya takan pernah tinggalkan dia
sebab dia sebahagian dari hidup dan jalan cerita hidup saya
apa pun,,macam mane pun,saya akan tetap dengan dia
NOKTAH .

BELAIAN JIWA





Seindah tiada lagi kau, ku ingatkan sayang kau hilang
Menanti bila sampai akhir hayatku di dunia ini
Kau tahu betapa ku saying padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia belaian jiwa
Oh angin sampaikan laguku padanya yang sedih pilu
Terimalah laguku jadi teman hidupmu untuk selamanya



MAIshida!
eh nie spupu terbek aq aw.
best text nan die.
kple bole tahan gilew.
haha.
ckap ngan aq tp speking sabah.
aq hentam ckap joho.
last2 dua dua x pham.haha.
eh kaw da mcam adik aq la.
ewah!haha.
nnt jumpe lg taw.
law aq dtg sane or kaw dtg sini.
dododododo!
.haha.

Sep 12, 2010

HANYA KAMU

awak, maaf kan saye.
saye xde niat na jelous kan awak cm nie.
tp sbnar nye saye na awak tau,
saye jelous nengok awak dngan die.
tp td awak x trfkir pun cm tue.
awak cakap saye gatal.
hm awak cukop la saye da ade awak.
saye x perlu kan orang laen untuk tman saye kt dunia nie.
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sep 9, 2010

BALIK KAMPUNG

na raye nie.
1 arie jew tggal.
ewah, na rye nie na rye nie.
aq tget duet rye taun nie 450.
hee.
mntk2 la dpt cm ue.
yew r taun nie x mcm banyak plak arn na bli brang.
hah, huu ble na rye nie.
na rye.
ish mlam nie da na blek kmpg.
hee rmai awek dho kt sne.
eh jap2, fazs mara nnt.
haha.

RENDUD RENDUD SAME DIE



suke time nie.
haha.
2 arie aq rendud rendud same die.
haha klakar glew.
men tarik2 rambut la.
ape la.
die memang nakal gilew.
tp bile die da blek kmpg nie, ish rindu seyh.
eh ape la aq nie, nnt jmpe blek kan.
haha.mntak2 die samat pegi blek.
amin.

EHEM !

saye jelous dengan die.
awak tau knape?
sebab saye sayang awak.
hm awak, kdang saye mara awak ngan die.
tp na bt cm ne.
die kwan awak kan.
saye x suke halang awak na kawan nn sape.
tp saye takot la awak.
saye takod awak trpikat dngan die.
yela die lebih bergaye, handsome, dan cm2 lg.
smua die yg lbih.
hm tp xpe awak, saye percye awak.
awak sayang saye kan.
awak pun ckap hanye saye sorang jew.
hee saye suke awak ckap cm ue.
hm awak., 1 jew saye na ckap.
awak yg terakhir dlam idop saye.
lpas nie da xde yg laen da.
btol sye x tpu.saye sayang awak.

Sep 7, 2010

BOSAN LA MACAM NIE

mengapah kah!

die lagi huh!
knape knape knape?